Известие

Collapse
No announcement yet.

Картерни газове 2,4 20V 175

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Картерни газове 2,4 20V 175

    Здравейте! Някой може ли да ми каже какво точно е това на снимката? Гледам едната тръбичка се вади и се чудя счупена ли е каква
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
    Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

  • #2
    И мойте са тъй, там някъде картерните газове се образуват в капки масло и отиват пак в картера, а някой в турбото.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      аха ясно благодаря! а на егр клапана като имам пластинка с 3 отвора дали е редовен или е нещо като затапен или си е така
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
      Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

      Comment


      • #4
        Нещо като нищо е с тази пластина с отворите. Трябва пластина без отвори.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Странно , не знам каква е ббила файдата от тази пластина но определено не ти е бил затапен егера
          Препорачително е да го затапиш , особено ако си ремапнат
          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

          Comment


          • #6
            Това е за да не ти свети чека, ако е затапен напълно освен че записва грешка и свети понеже компа е новия Edc16. Дефакто затапването е никакво.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Лоботомия на ЕКУ-то и ще спре да свети чека.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                Ясно но незнам дали е ремапвана или махан софтуерно клапана.. Иначе го изчистих и засега ще го оставя така.
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                Comment


                • #9
                  Щом е с дупки едва ли е пипан софтуерно. Можеш да сложиш една ламаринка без дупки и ще разбереш, ако светне чека ясно, като я махнеш след няколко паленета ще изгасне чека и ще остане регистрирана грешка.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря колега ще пробвам да видя как ще е
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                    Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                    Comment


                    • #11
                      Но ламарината да е с дебелина минимум 2 милиметра, защото иначе изгаря.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Още един въпрос да не отварям нова тема. Проблема е следния след като свалих въздуховодите от филтъра към търбото, пластмасовата тръба беше смачкана където влиза в меката връзка към търбото и към дебитомера... и незнам дали е сменяно нещо или липсва някой преход. някой ще може ли да качи снимка на неговата да погледна как е

                        ---------- Post added at 10:26 ---------- Previous post was at 10:25 ----------

                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                        Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                        Comment


                        • #13
                          Тапата с отворите е "официална/сервизна" ... така да се каже.
                          За последния ти въпрос - епер.
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
                            Още един въпрос да не отварям нова тема. Проблема е следния след като свалих въздуховодите от филтъра към търбото, пластмасовата тръба беше смачкана където влиза в меката връзка към търбото и към дебитомера... и незнам дали е сменяно нещо или липсва някой преход. някой ще може ли да качи снимка на неговата да погледна как е

                            ---------- Post added at 10:26 ---------- Previous post was at 10:25 ----------

                            Здрасти, и моя въздуховод беше спляскан на същото место. това се получава от прекомерно стягане на скобата, един път като се деформира после винаги ще "поддава" на същото место. Предлагам ти два варианта: купуваш си нов и внимавате как стягате за напред или отиваш при стругар и ти прави една полиамидна втулка с малка дебелина за да не нарушаваш дебита на въздуха и си стегаш колко можеш. Аз направих втория вариант.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                            Comment

                            Working...
                            X